twoje ciało w dobrych rękach

twoje centrum sportowe

ul. Szuwarowa 1
30-384 Kraków

e-mail: info@cascada.com.pl
tel.: 12 262 76 45, 12 262 76 46

Basen, sauna, fitness, solariumPn - Pt: 10:00 - 22:00
Sb - Nd: 9:00 - 21:00
Siłownia, tenis, squash, tenis stołowy, sala sportowaPn - Nd: 6:00 - 22:00

aerobic

Aerobic

 

Ćwiczenia aerobowe określane również jako ćwiczenia układu krążenia, to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów na usprawnienie wydolności naszego organizmu, to wysiłek, podczas którego do mięśni i narządów ciała dociera więcej utlenionej krwi.

Zadbaj o swoje zdrowie i kondycję fizyczną!

W dziale grafiki dostępny jest aktualny grafik zajęć aerobicu!
 

RÓŻNE TECHNIKI AEROBOWE:

 

• CARDIO FIT - NOWOŚĆ - Trening cardio to najczęściej polecany rodzaj ćwiczeń dla osób odchudzających się. Odbywa się bowiem w warunkach tlenowych,  a zatem umożliwiających pozbycie się tkanki tłuszczowej. Jest to trening o umiarkowanej intensywności, utrzymywanego przez dość długi czas. Dzięki takiej formie ćwiczeń możliwa jest poprawa wytrzymałości organizmu oraz wydolności tlenowej. Jak już wiadomo - im większy wysiłek, tym zapotrzebowanie organizmu na tlen wzrasta, a to zmusza serce do zwiększenia wydajności.

 

• BODY SLIM - trening kierunkowany na  wysmuklenie całego ciało. Cechą charakterystyczną tego treningu jest wyjątkowo łatwa, dynamiczna rozgrzewka. Drugi etap polega na ćwiczeniach wysmuklających poszczególne partie ciała. Sesja ćwiczeń modelujących zakończona stretchingiem.
 
 
• BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, ud i pośladków. Podczas zajęć wykorzystuje się obciążniki na nogi, stepy, maty oraz piłki.

 

• PŁASKI BRZUCH/BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową.  Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.
 
• TBC - Total Body Condition - zajęcia przeznaczone dla osób początkujących i zaawansowanych. Zajęcia o średniej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to prosty układ choreograficzny zwiększający wydolność sercowo-naczyniową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy.

 

• Zdrowy kręgosłup/TBC - Total Body Condition - trening  skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawia wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. . Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające  i ujędrniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy.

 

• STEP + TBC - ćwiczenia na platformie (ok. 30min) mające na celu utratę kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, usprawnia układ sercowo-naczyniowy. Następne 30 min wzmacniamy siłę mięsni z hantelkami.
 

 

 STEP ŚREDNIOZAAWANSOWANY - ćwiczenia na platformie mające na celu utratę kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, rozciągania, usprawnia układ sercowo-naczyniowy oraz zwiększające kondycje. Zajęcia o wysokim stopniu intensywności.
 
 
FUNCTIONAL STRECHING -- zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało.Stretching jest bardzo ważnym ale niedocenianym elementem treningu. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu - bez niego - mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie.
Po 50 minutowym rozciąganiu poczujesz niezwykłą ulgę i rozluźnienie :) Zajęcia dla wszystkich.
 
• LOW IMPACT AEROBIC - masz sporą nadwagę, kiepską kondycję... Pora to zmienić! Nie musisz jednak bać się wyczerpujących ćwiczeń. Wystarczy, że zapiszesz się na low impact aerobic! Jest to trening o niskim poziomie intensywności (nie wykonuje się na przykład podskoków i nagłych zmian w kierunku ruchu; w zestawie ćwiczeń są natomiast wymachy rąk i nóg, unoszenie kolan, marsz).Na te zajęcia mogą uczęszczać osoby z problemami zdrowotnymi (chorobami serca i nadciśnieniem) i nadwagą, które chcą zadbać o dobrą kondycję.
 
BRZUCHOMANIA-  zajęcia skierowane na wzmocnienie mięśni brzucha i pozbycie się tkanki tłuszczowej z jego okolic poprzez wykonywanie dużej ilości powtórzeń. Ćwiczenia formują płaski brzuszek i wyszczuplają talię. Zajęcia rozpoczynają się dynamiczną rozgrzewką a kończą rozciąganiem.
 
 
• FIT GIRLS - to średniozaawansowane ćwiczenia sekwencyjne: pierwsza sekwencja to sześć ćwiczeń cardio, potem sześć ćwiczeń siłowych, a na koniec sześć ćwiczeń na brzuch.
 

  • 1254783380_0.jpg
  • 1254783380_1.jpg
  • 1254783380_2.jpg
  • 1254783380_3.jpg
  • IMAG3871.jpg
  • IMAG3872.jpg
  • IMAG3876.jpg
  • IMAG3878.jpg