twoje ciało w dobrych rękach

twoje centrum sportowe

ul. Szuwarowa 1
30-384 Kraków

e-mail: info@cascada.com.pl
tel.: 12 262 76 45, 12 262 76 46

Basen, sauna, fitness, solariumPn - Pt: 10:00 - 22:00
Sb - Nd: 9:00 - 21:00
Siłownia, tenis, squash, tenis stołowy, sala sportowaPn - Nd: 6:00 - 22:00

aerobic

Aerobic

 

Ćwiczenia aerobowe określane również jako ćwiczenia układu krążenia, to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów na usprawnienie wydolności naszego organizmu, to wysiłek, podczas którego do mięśni i narządów ciała dociera więcej utlenionej krwi.

Zadbaj o swoje zdrowie i kondycję fizyczną!

W dziale grafiki dostępny jest aktualny grafik zajęć aerobicu!

 

RÓŻNE TECHNIKI AEROBOWE:

 SUMMER CARDIO - NOWOŚĆ!! - Trening cardio to forma aktywności ruchowej, która ma pomóc osobie ćwiczącej w pozbyciu się nadmiaru podskórnej tkanki tłuszczowej.Trening siłowy pomaga uzyskać wymarzone mięśnie, zaś plan treningu cardio pomaga spalić tłuszcz przy jednoczesnej poprawie kondycji oraz ogólnej ruchomości trenującej osoby. Efekty będą widoczne już po pierwszych kilku sesjach! Oczywiście same ćwiczenia to nie wszystko, niezbędna jest również dieta! TO NAJLEPSZY TRENING PRZYGOTOWUJACY WYMARZOVNĄ SYLWETKE DO LATA!

• PUMP MIX- NOWOŚĆ! -to grupowe ćwiczenia  oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są oparte na pewnym układzie choreograficznym, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę. Ćwiczenia  powodują wyrzeźbienie mięśni bez nadmiernego przyrostu tkanki mięśniowej (na czym często zależy kobietom) oraz pomagają walczyć z cellulitem. Dodatkowo PUMP MIX  przynoszą wiele korzyści zdrowotnych, wpływając korzystnie na serce oraz kręgosłup, zwalczając jego dolegliwości oraz obniżając ryzyko osteoporozy.

BODY FIT- NOWOŚĆ! - zajęcia na poziomie intensywnym Specjalnie opracowany program treningowy angażujący wszystkie partie mięśniowe a w szczególności brzuch. Dzięki temu treningowi nasze cało staje się smuklejsze, silniejsze i bardziej elastyczne. W treningu wykorzystujemy step oraz drobny sprzęt(piłki, hantle, taśmy).

TABATA- NOWOŚĆ!  - trening interwałowy, który daje bardzo dobre efekty odchudzające oraz niesamowicie poprawia kondycję,  angażujący większość partii mięśni. Tabata pomaga w przyspieszeniu metabolizmu i zwiększeniu wytrzymałości organizmu. Tabata wykonywana jest jedynie z obciążeniem naszego ciała, bez żadnych dodatkowych narzędzi.
Ideą Tabata jest wykonywanie danych ćwiczeń na maksimum, dawać z siebie wszystko, tylko wtedy osiągniemy zamierzone efekty. Tabata nie jest dla każdego, ale wystarczy trochę wprawy, odrobina samozaparcia i można sobie z nią spokojnie poradzić. Tabata zawiera elementy treningu funkcjonalnego i obwodowego, dlatego możemy być pewni, że każdy nasz mięsień zostanie poruszony.

 CARDIO FIT - NOWOŚĆ - Trening cardio to najczęściej polecany rodzaj ćwiczeń dla osób odchudzających się. Odbywa się bowiem w warunkach tlenowych,  a zatem umożliwiających pozbycie się tkanki tłuszczowej. Jest to trening o umiarkowanej intensywności, utrzymywanego przez dość długi czas. Dzięki takiej formie ćwiczeń możliwa jest poprawa wytrzymałości organizmu oraz wydolności tlenowej. Jak już wiadomo - im większy wysiłek, tym zapotrzebowanie organizmu na tlen wzrasta, a to zmusza serce do zwiększenia wydajności.

• BODY SLIM - trening kierunkowany na  wysmuklenie całego ciało. Cechą charakterystyczną tego treningu jest wyjątkowo łatwa, dynamiczna rozgrzewka. Drugi etap polega na ćwiczeniach wysmuklających poszczególne partie ciała. Sesja ćwiczeń modelujących zakończona stretchingiem.

• BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, ud i pośladków. Podczas zajęć wykorzystuje się obciążniki na nogi, stepy, maty oraz piłki.

• BPU /STRECHING -- zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało. Stretching jest bardzo ważnym ale niedocenianym elementem treningu. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu - bez niego - mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie.
Po 50 minutowym rozciąganiu poczujesz niezwykłą ulgę i rozluźnienie :) Zajęcia dla wszystkich. 

• PŁASKI BRZUCH/BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową.  Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.

• TBC - Total Body Condition - zajęcia przeznaczone dla osób początkujących i zaawansowanych. Zajęcia o średniej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to prosty układ choreograficzny zwiększający wydolność sercowo-naczyniową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy. 

• Zdrowy kręgosłup/TBC - Total Body Condition - trening  skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawia wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. . Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające  i ujędrniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy. 

• STEP + TBC - ćwiczenia na platformie (ok. 30min) mające na celu utratę kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, usprawnia układ sercowo-naczyniowy. Następne 30 min wzmacniamy siłę mięśni z handelkami.

BRZUCHOMANIA-  zajęcia skierowane na wzmocnienie mięśni brzucha i pozbycie się tkanki tłuszczowej z jego okolic poprzez wykonywanie dużej ilości powtórzeń. Ćwiczenia formują płaski brzuszek i wyszczuplają talię. Zajęcia rozpoczynają się dynamiczną rozgrzewką a kończą rozciąganiem.

 

 

  • 1254783380_0.jpg
  • 1254783380_1.jpg
  • 1254783380_2.jpg
  • 1254783380_3.jpg
  • IMAG3871.jpg
  • IMAG3872.jpg
  • IMAG3876.jpg
  • IMAG3878.jpg


INSTRUKTORKI FITNESS

 

Dominika Ostachowska-Kołodziej – trenerka personalna i trenerka fitness. Ciągle powiększająca swoją wiedzę na szkoleniach w całej Polsce. Na zajęciach fitness kieruje się holistycznym podejściem do rozwijania ciała. Na pierwszym miejscu stawia technikę wykonywanych ćwiczeń i bezpieczeństwo klientów. Pomocna i otwarta na każdego, kto pojawi się na zajęciach. Uwielbia prowadzić zajęcia siłowe, wzmacniające i cardio. Uśmiech, dobra energia i motywacja to jej nieodłączny towarzysz na zajęciach. 

 

 

Katarzyna Bobrowska – trenerka fitness od 20 lat zakochana w zajęciach fitness, Modelowanie, kształtowanie i podnoszenie aktywności fizycznej to moje drugie imię. Uwielbiam pracę z aktywnymi kobietami i za każdym razem zarażam pozytywna energią. Zawsze szczerze zachęcam do podjęcia wyzwania, a nuż się zakochasz .

 

 

Katarzyna Góralska-doktor nauk biologicznych UJ od lat interesuje się zajęciami fitness w różnych jego odmianach. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywałam jako uczestnik zajęć. Obecnie instruktor fitness, trener personalny, instruktor odnowy biologicznej. Kocham zdrowy styl życia i uwielbia sport i ruch, każdą wolną chwile spędzam aktywnie. Fitness to nie praca, ale przede wszystkim ogromna pasja. Systematycznie pogłębiam swój warsztat biorąc udział w wielu szkoleniach, kursach, warsztatach. Specjalizuje się w intensywnych formach zajęć między innymi: cardio, zajęcia z obciążeniami (pump, kettlebell), step, trening obwodowy. Uwielbiam pracę z ludźmi, bardzo łatwo nawiązuje kontakty. Do każdego podchodzę indywidualnie. Każdy człowiek to inny organizm, ma inne cele i potrzebuje innego treningu. Lubię gdy wszyscy wychodzą z sali pozytywnie zmęczeni.