ROZWIŃ MENU

twoje ciało w dobrych rękach

twoje centrum sportowe

junior

fitness

sport

aqua

ul. Szuwarowa 1
30-384 Kraków

e-mail: info@cascada.com.pl
tel.: 12 262 76 45, 12 262 76 46

Godziny otwarcia:Pn - Nd: 6:00 - 22:00

aerobic

FITNESS

 

Ćwiczenia aerobowe określane również jako ćwiczenia układu krążenia, to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów na usprawnienie wydolności naszego organizmu, to wysiłek, podczas którego do mięśni i narządów ciała dociera więcej utlenionej krwi.

Zadbaj o swoje zdrowie i kondycję fizyczną!

Wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu naszego  obiektu, aby Twój pobyt u nas był bezpieczny a ćwiczenia efektywne!

 Poniżej zasad bezpieczeństwa, których prosimy przestrzegać  zgodnie z Rozporządzeniem  Rady Ministrów z dnia 28.05.2020r oraz  zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego!

 ZAJĘCIA FITNESS:

  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk przed wejściem i wyjściem z obiektu
  • Na  zajęciach fitness może przebywać 1 osoba na 7m2. Sprawdź aktualną ilość osób przebywających w Centrum  - skontaktuj się z recepcją.
  • Obowiązkowa rezerwacja miejsca na zajęcia fitness pod numer tel. 664 089 527 /12 26 76 45
  • Zajęcia fitness będą odbywały się w mniejszych  grupach - według zasady 1 osoba na 10m2. Zajęcia będą trwały 45 min.

Między zajęciami przerwa  15 minut, aby  Państwo mogli się sprawnie przebrać i wymienić z grupą a dla nas czas na dezynfekcje sprzętu!

  • Po każdym użyciu jakiegokolwiek sprzętu należy zdezynfekować uchwyty, rączki czy panel, którego się dotykało, płyn do dezynfekcji znajdujące się w kilku miejscach na sali.
  • Pamiętać o częstej dezynfekcji rąk podczas ćwiczeń

         Zalecamy korzystanie z własnych ręczników oraz maty podczas ćwiczeń i zajęć!

  • Po klubie należy poruszać się w maseczce. Nie musisz jednak nosić jej podczas ćwiczeń/zajęć!
  • Pamiętać o zachowaniu bezpiecznej odległości - 2m od pracowników klubu i pozostałych ćwiczących.
  • Zdezynfekować szafkę przed i po treningu.
  • Suszarki do rąk zostały wyłączone z użytku ze względów bezpieczeństwa
  • Prysznice będą czynne.
  • Zalecamy osobom po 60 roku życia oraz osobom z grupy wysokiego ryzyka korzystanie z siłowni  i zajęć w godzinach mniej popularnych.
  • Prośba o nie gromadzenie się przed  i po zajęciach

UWAGA!
Jednocześnie informujemy, że z usług Centrum nie mogą korzystać osoby które:
-obserwują u siebie objawy choroby,
-są objęci kwarantanną lub izolacją,
-mieli w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zakażoną lub chora na COVID-19

Pełni energii czekamy na Was!


W dziale grafikihttps://www.cascada.com.pl/pl.grafiki.html dostępny jest aktualny grafik zajęć aerobicu!

Poniżej lista zajęć :

FULL BODY WORKOUT- NOWOŚĆ! Mocny trening całego ciała podczas jednej sesji ćwiczeń. To rewelacyjny sposób na redukcję tkanki tłuszczowej, zwiększenie masy mięśniowej i poprawę kondycji oraz siły. FBW jest świetnym treningiem zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Trening full body workout angażuje wszystkie partie mięśni. Ważnym aspektem FBW jest to, że ćwiczymy w odpowiedniej kolejności – zaczynamy od największych partii mięśniowych i stopniowo przechodzimy do mniejszych. W praktyce oznacza to, że najpierw ćwiczymy nogi, potem mięśnie grzbietu, klatki piersiowej, barki, tricepsy, a kończymy ćwiczeniami na mięśnie brzucha.

INTEWAŁ-  NOWOŚĆ! Intensywny Trening interwałowy--to  najlepszy trening na spalanie tłuszczu. Warto podkreślić nie tylko jego skuteczność, ale także niewielki czas potrzebny do zauważenia pierwszych efektów. Okazuje się, że działa nawet 3 razy szybciej niż regularnie wykonywany trening cardio, który cechuje jednostajne tempo.

• PUMP MIX- NOWOŚĆ! -ćwiczenia wykonuje się z obciążeniami, najczęściej wykorzystując do tego celu sztangę, a obciążenie jest indywidualnie dopasowywane do każdej osoby. Body pump to grupowe ćwiczenia fitnessowe oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są oparte na pewnym układzie choreograficznym, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę.

BODY FIT- NOWOŚĆ! - zajęcia na poziomie intensywnym Specjalnie opracowany prupowe ćwiczenia  oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są oparte na pewnym układzie choreograficznym, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę. Ćwiczenia  powodują wyrzeźbienie mięśni bez nadmiernego przyrostu tkanki mięśniowej (na czym często zależy kobietom) oraz pomagają walczyć z cellulitem. Dodatkowo PUMP MIX  przynoszą wiele korzyści zdrowotrogram treningowy angażujący wszystkie partie mięśniowe a w szczególności brzuch. Dzięki temu treningowi nasze cało staje się smuklejsze, silniejsze i bardziej elastyczne. W treningu wykorzystujemy step oraz drobny sprzęt(piłki, hantle, taśmy).

TABATA- NOWOŚĆ!  - trening interwałowy, który daje bardzo dobre efekty odchudzające oraz niesamowicie poprawia kondycję,  angażujący większość partii mięśni. Tabata pomaga w przyspieszeniu metabolizmu i zwiększeniu wytrzymałości organizmu. Tabata wykonywana jest jedynie z obciążeniem naszego ciała, bez żadnych dodatkowych narzędzi.
Ideą Tabata jest wykonywanie danych ćwiczeń na maksimum, dawać z siebie wszystko, tylko wtedy osiągniemy zamierzone efekty. Tabata nie jest dla każdego, ale wystarczy trochę wprawy, odrobina samozaparcia i można sobie z nią spokojnie poradzić. Tabata zawiera elementy treningu funkcjonalnego i obwodowego, dlatego możemy być pewni, że każdy nasz mięsień zostanie poruszony.

• BODY SLIM - trening kierunkowany na  wysmuklenie całego ciało. Cechą charakterystyczną tego treningu jest wyjątkowo łatwa, dynamiczna rozgrzewka. Drugi etap polega na ćwiczeniach wysmuklających poszczególne partie ciała. Sesja ćwiczeń modelujących zakończona stretchingiem.

• BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, ud i pośladków. Podczas zajęć wykorzystuje się obciążniki na nogi, stepy, maty oraz piłki.

• BPU /STRECHING -- zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało. Stretching jest bardzo ważnym ale niedocenianym elementem treningu. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu - bez niego - mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie.
Po 50 minutowym rozciąganiu poczujesz niezwykłą ulgę i rozluźnienie :) Zajęcia dla wszystkich. 

• PŁASKI BRZUCH/BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową.  Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.

• TBC - Total Body Condition - zajęcia przeznaczone dla osób początkujących i zaawansowanych. Zajęcia o średniej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to prosty układ choreograficzny zwiększający wydolność sercowo-naczyniową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy. 

• Zdrowy kręgosłup/TBC - Total Body Condition - trening  skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Poprawia wydolności mięśni brzucha, pleców i pośladków, angażuje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa. Poprawa ruchomości kręgosłupa, rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. . Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające  i ujędrniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy. 

• STEP + TBC - ćwiczenia na platformie (ok. 30min) mające na celu utratę kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, usprawnia układ sercowo-naczyniowy. Następne 30 min wzmacniamy siłę mięśni z handelkami.

BRZUCHOMANIA-  zajęcia skierowane na wzmocnienie mięśni brzucha i pozbycie się tkanki tłuszczowej z jego okolic poprzez wykonywanie dużej ilości powtórzeń. Ćwiczenia formują płaski brzuszek i wyszczuplają talię. Zajęcia rozpoczynają się dynamiczną rozgrzewką a kończą rozciąganiem.

  • 1254783380_0.jpg
  • 1254783380_1.jpg
  • 1254783380_2.jpg
  • 1254783380_3.jpg
  • IMAG3871.jpg
  • IMAG3872.jpg
  • IMAG3876.jpg
  • IMAG3878.jpg


INSTRUKTORKI FITNESS

Dominika Ostachowska-Kołodziej – trenerka personalna i trenerka fitness. Ciągle powiększająca swoją wiedzę na szkoleniach w całej Polsce. Na zajęciach fitness kieruje się holistycznym podejściem do rozwijania ciała. Na pierwszym miejscu stawia technikę wykonywanych ćwiczeń i bezpieczeństwo klientów. Pomocna i otwarta na każdego, kto pojawi się na zajęciach. Uwielbia prowadzić zajęcia siłowe, wzmacniające i cardio. Uśmiech, dobra energia i motywacja to jej nieodłączny towarzysz na zajęciach. 

 

 

Katarzyna Bobrowska – trenerka fitness od 20 lat zakochana w zajęciach fitness, Modelowanie, kształtowanie i podnoszenie aktywności fizycznej to moje drugie imię. Uwielbiam pracę z aktywnymi kobietami i za każdym razem zarażam pozytywna energią. Zawsze szczerze zachęcam do podjęcia wyzwania, a nuż się zakochasz .

 

Katarzyna Góralska-doktor nauk biologicznych UJ od lat interesuje się zajęciami fitness w różnych jego odmianach. Swoje pierwsze doświadczenia zdobywałam jako uczestnik zajęć. Obecnie instruktor fitness, trener personalny, instruktor odnowy biologicznej. Kocham zdrowy styl życia i uwielbia sport i ruch, każdą wolną chwile spędzam aktywnie. Fitness to nie praca, ale przede wszystkim ogromna pasja. Systematycznie pogłębiam swój warsztat biorąc udział w wielu szkoleniach, kursach, warsztatach. Specjalizuje się w intensywnych formach zajęć między innymi: cardio, zajęcia z obciążeniami (pump, kettlebell), step, trening obwodowy. Uwielbiam pracę z ludźmi, bardzo łatwo nawiązuje kontakty. Do każdego podchodzę indywidualnie. Każdy człowiek to inny organizm, ma inne cele i potrzebuje innego treningu. Lubię gdy wszyscy wychodzą z sali pozytywnie zmęczeni.

 

Kontakt
Fax:12 262 76 47
Adres
ul. Szuwarowa 1, 30-384 Kraków