ROZWIŃ MENU

twoje ciało w dobrych rękach

twoje centrum sportowe

junior

fitness

sport

aqua

ul. Szuwarowa 1
30-384 Kraków

e-mail: info@cascada.com.pl
tel.: 12 262 76 45, 12 262 76 46

Siłownia, tenis ziemny, sala sportowa, tenis stołowyPn - Ndz: 6:00 - 22:00 Basen, sauna, solariumPn - Pt: 10:00 - 22:00
Sb - Ndz: 9:00 - 21:00

aerobic

 

Ćwiczenia aerobowe określane również jako ćwiczenia układu krążenia, to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów na usprawnienie wydolności naszego organizmu, to wysiłek, podczas którego do mięśni i narządów ciała dociera więcej utlenionej krwi.

Zadbaj o swoje zdrowie i kondycję fizyczną!

Wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu naszego  obiektu, aby Twój pobyt u nas był bezpieczny a ćwiczenia efektywne!

 Poniżej zasad bezpieczeństwa, których prosimy przestrzegać  zgodnie z Rozporządzeniem  Rady Ministrów oraz  zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego!

 ZAJĘCIA FITNESS:

  • Obowiązkowa dezynfekcja rąk przed wejściem i wyjściem z obiektu
  • Obowiązkowa rezerwacja miejsca na zajęcia fitness pod numer tel. 664 089 527 /12 26 76 45
  • Zajęcia fitness będą odbywały się w mniejszych  grupach - według zasady 1 osoba na 10m2. Zajęcia będą trwały 45 min. Między zajęciami przerwa  15 minut, aby  Państwo mogli się sprawnie przebrać i wymienić z grupą a dla nas czas na dezynfekcje sprzętu!
  • Przypominamy o punktualnym przychodzeniu na zajęcia( max. 5 min usprawiedliwione):), spóźnialscy nie będą wpuszczani na zajecia, aby nie rozpraszać uczestników zajeć -bezpieczeństwo Klientów jest dla nas najważniejsze!.
  • Po każdym użyciu jakiegokolwiek sprzętu należy zdezynfekować uchwyty, rączki czy panel, którego się dotykało, płyn do dezynfekcji znajdujące się w kilku miejscach na sali.
  • Pamiętać o częstej dezynfekcji rąk podczas ćwiczeń

         Zalecamy korzystanie z własnych ręczników oraz maty podczas ćwiczeń i zajęć!

  • Po klubie należy poruszać się w maseczce. Nie musisz jednak nosić jej podczas ćwiczeń/zajęć!
  • Pamiętać o zachowaniu bezpiecznej odległości - 2m od pracowników klubu i pozostałych ćwiczących.
  • Zdezynfekować szafkę przed i po treningu.
  • Suszarki do rąk zostały wyłączone z użytku ze względów bezpieczeństwa
  • Prysznice będą czynne.
  • Zalecamy osobom po 60 roku życia oraz osobom z grupy wysokiego ryzyka korzystanie z siłowni  i zajęć w godzinach mniej popularnych.
  • Prośba o nie gromadzenie się przed  i po zajęciach

UWAGA!
Jednocześnie informujemy, że z usług Centrum nie mogą korzystać osoby które:
-obserwują u siebie objawy choroby,
-są objęci kwarantanną lub izolacją,
-mieli w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zakażoną lub chora na COVID-19

Pełni energii czekamy na Was!


W dziale grafikihttps://www.cascada.com.pl/pl.grafiki.html dostępny jest aktualny grafik zajęć aerobicu!

 

Poniżej lista zajęć - Wybierz , które odpowiadaja twoi  potrzebą!

TABATA- NOWOŚĆ!  - trening interwałowy, który daje bardzo dobre efekty odchudzające oraz niesamowicie poprawia kondycję,  angażujący większość partii mięśni. Tabata pomaga w przyspieszeniu metabolizmu i zwiększeniu wytrzymałości organizmu. Tabata wykonywana jest jedynie z obciążeniem naszego ciała, bez żadnych dodatkowych narzędzi.
Ideą Tabata jest wykonywanie danych ćwiczeń na maksimum, dawać z siebie wszystko, tylko wtedy osiągniemy zamierzone efekty. Tabata nie jest dla każdego, ale wystarczy trochę wprawy, odrobina samozaparcia i można sobie z nią spokojnie poradzić. Tabata zawiera elementy treningu funkcjonalnego i obwodowego, dlatego możemy być pewni, że każdy nasz mięsień zostanie poruszony.

• SZTANGI- NOWOŚĆ! -ćwiczenia wykonuje się z obciążeniami, najczęściej wykorzystując do tego celu sztangę, a obciążenie jest indywidualnie dopasowywane do każdej osoby. Body pump to grupowe ćwiczenia fitnessowe oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Dodatkowo  przynoszą wiele korzyści , treningowy angażujący wszystkie partie mięśniowe a   w szczególności brzuch. Dzięki temu treningowi nasze cało staje się smuklejsze, silniejsze   i bardziej elastyczne. Ćwiczenia dla osób zaawansowansowanych!

BODY SHAPE - zajęcia na poziomie średnio intensywnym, specjalnie opracowane ćwiczenia  oparte na sile oraz wytrzymałości, które spalająca tkankę tłuszczową, wzmacniają mięśnie oraz poprawiają kondycję. Wykonuje się je w rytm muzyki, dlatego są oparte na pewnym układzie choreograficznym, a podczas ćwiczeń wykorzystuje się sztangę, hantle, talerze, step oraz matę. Ćwiczenia  powodują wyrzeźbienie mięśni bez nadmiernego przyrostu tkanki mięśniowej (na czym często zależy kobietom) oraz pomagają walczyć z cellulitem.

• BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha, ud i pośladków. Podczas zajęć wykorzystuje się obciążniki na nogi, stepy, maty oraz piłki.

• PŁASKI BRZUCH/BPU - zajęcia o umiarkowanej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzny wpływający korzystnie na układ sercowo-naczyniowy, ułatwia spalanie tłuszczu oraz poprawia koordynację ruchową.  Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami.

• TBC - Total Body Condition - zajęcia przeznaczone dla osób początkujących i zaawansowanych. Zajęcia o średniej intensywności wysiłku. Pierwsza część zajęć to prosty układ choreograficzny zwiększający wydolność sercowo-naczyniową. Druga część zajęć to ćwiczenia wzmacniające mięśnie górnych i dolnych partii ciała. Podczas prowadzonych zajęć wykorzystuje się hantle, maty i stepy. 

• STEP cardio + POŚLADKI- ćwiczenia na platformie (ok. 30min) mające na celu utratę kalorii, zdolność do efektywnego spalania tłuszczu, usprawnia układ sercowo-naczyniowy. Następne 30 min wzmacniamy siłę mięśni z handelkami oraz skupiamy się nad wymodelowaniem pośladków.

• FAT BURNING - metody treningowe, pozwalających zredukować tkankę tłuszczową i uzyskać piękną rzeźbę ciała. Jest to trening wytrzymałościowo-siłowy przeplatany ćwiczenia cardio w postaci prostej choreografii z ćwiczeniami wzmacniającymi  a podczas ćwiczeń wykorzystuje się hantle, talerze, step oraz matę.

BRZUCHOMANIA-  zajęcia skierowane na wzmocnienie mięśni brzucha i pozbycie się tkanki tłuszczowej z jego okolic poprzez wykonywanie dużej ilości powtórzeń. Ćwiczenia formują płaski brzuszek i wyszczuplają talię. Zajęcia rozpoczynają się dynamiczną rozgrzewką a kończą rozciąganiem.

 STRECHING: zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało. Stretching jest bardzo ważnym elementem treningu. Po kilku godzinach pracy nasze mięśnie są mocno przykurczone. Aby powróciły do naturalnego stanu  należy skupić się na ich odpowiednim rozciągnięciu - bez niego - mogą powodować wiele napięć oraz doprowadzić do trwałych zmian w postawie.
Po 50 minutowym rozciąganiu poczujesz niezwykłą ulgę i rozluźnienie :) Zajęcia dla wszystkich. 

STABILIZACJA/ body sCULP  - Podczas treningu wzmacniamy mięśnie głębokie oraz zwiększamy siłę i wydajność. Dodatkowo stabilizacja poprawia koordynację ruchową oraz pomaga właściwie ukształtować naszą sylwetkę. Dlatego trening ten jest również bardzo mocno zalecany osobom, które zmuszone są do siedzącego trybu pracy. Regularne ćwiczenia body sculp zapewnią wzrost siły i wytrzymałości. Ćwiczenia BS uodparniają twoje ciało na kontuzje, przeciwdziałają zanikowi i wiotczeniu mięśni, spalają tkankę tłuszczową, wzmacniają stawy i zwiększają gęstość kośćca Poza tym  pomaga walczyć z wadami postawy i dolegliwościami kręgosłupa.

TRENING WZMACNIAJĄCY/ZDROWY KRĘGOSŁUP- to  ćwiczeń, które mają na celu wpłynąć korzystnie na postawę ciała, zredukować dolegliwości bólowe w okolicy kręgosłupa, Za sprawą odpowiednio dobranych ćwiczeń każdy uczestnik w miarę swoich możliwości pracuje nad wzmocnieniem mięśni głębokich ciała, które mają ogromne znaczenie dla odciążenia kręgosłupa. W trakcie treningu  pracujesz również nad całym ciałem – rzeźbisz pośladki, wzmacniasz nogi, ręce, barki, brzuch i klatkę piersiową- regularne uczęszczanie na zajęcia skutkuje wzmocnieniem szkieletu mięśniowego, poprawą sylwetki i lepszym samopoczuciem.


 NASZE INSTRUKTORKI FITNESS

Dominika Ostachowska-Kołodziej – trenerka personalna i trenerka fitness. Ciągle powiększająca swoją wiedzę na szkoleniach w całej Polsce. Na zajęciach fitness kieruje się holistycznym podejściem do rozwijania ciała. Na pierwszym miejscu stawia technikę wykonywanych ćwiczeń i bezpieczeństwo klientów. Pomocna i otwarta na każdego, kto pojawi się na zajęciach. Uwielbia prowadzić zajęcia siłowe, wzmacniające i cardio. Uśmiech, dobra energia i motywacja to jej nieodłączny towarzysz na zajęciach. 

 

 

Katarzyna Bobrowska – trenerka fitness od 20 lat zakochana w zajęciach fitness, Modelowanie, kształtowanie i podnoszenie aktywności fizycznej to moje drugie imię. Uwielbiam pracę z aktywnymi kobietami i za każdym razem zarażam pozytywna energią. Zawsze szczerze zachęcam do podjęcia wyzwania, a nuż się zakochasz .

 

 

 

Kontakt
Fax:12 262 76 47
Adres
ul. Szuwarowa 1, 30-384 Kraków